Egy kis szösszenet a nappali smink oktatásról

Június 4-én megrendezésre került Bloomy Budapest smink oktatása, ahol a nappali sminké volt a főszerep.

Egy kellemes nyári szombaton tartottuk meg, a végül 4 órásra sikeredett kurzust. Anita és Évi is rendkívül pontosan érkeztek, így időben tudtuk kezdeni az elméleti részét, közösen. Az elején mindketten szorgosan jegyzeteltek, én pedig közel 1,5 órán át csak meséltem a sminkelés alapjairól.
Kérlek ne ijedjetek meg. Ez egyáltalán nem olyan, mint egy egyetemi óra, vagy egy tréning a munkahelyen. Szeretek példákkal élni, így az elméleti része is izgalmassá, viccessé válik. Arról nem is beszélve, hogy ez alatt értettek meg a lányok is nagyon sok minden, amiről eddig nem hallottak, vagy nem volt helyes információjuk.
Az elméleti rész adta meg az egész alapját, hiszen itt alakul ki az a kép a fejünkben, amire a sminkelés gyakorlati lépéseinél támaszkodhatunk.
Természetesen ezt a részt is lehet személyre szabni, így nem a “sokszor hallott” unalmas szabályokat ismertettem, hanem a testhez álló fontos tudnivalókat, Évinek és Anitának címezve
A második részben pedig bemutattam Anita arca egyik felén az Ő nappali sminkjét. Ő saját tükréből tudta figyelni a lépéseket, míg Évi is szemügyre tudta venni a főbb mozdulatokat.
Feltöltendő 1..jpg

Anitának szemformájához a félkörsatír áll a legjobban, így azt készítettem el neki, de szigorúan csak az egyik felén, hogy utána Ő be tudja fejezni a másik felét.
Érdemes megnézni, hogy egy kis szemöldök por mennyire sokat jelent az összhatásnál…
Feltöltendő 2.jpg

Miután készen lettem Anitával, következett Évi fél arc sminkje is.
Neki lefelé ívelő rejtett szeme van, így egy teljesen más technikát alkalmaztunk, hogy a kellő hatást érjük el.
Feltöltendő 4.jpg

Anita figyelte kicsit, de alig várta, hogy neki kezdhessen sminkje befejezéséhez.
Feltöltendő 3

Mindketten nagyon ügyesen, gyakorlatiasan álltak a sminkeléshez, öröm volt dolgozni velük. Így ráadásként még arra is jutott idő az oktatás utolsó részében, hogy megtanulják nappali sminkjük alkalmivá varázsolását is, így gyarapítva azt, amit addig megtanultak.

Örülök, hogy ilyen jó hangulatban, mosolygósan és vidáman telt ez a röpke négy óra. Nagyon elégedett voltam az eredménnyel, büszke vagyok a lányokra. Hozzáteszem féltem az időtartam hosszúságától, ők megnyugtattak, hogy észre sem vették úgy repült az idő…

Feltöltendő 5.jpg

Vélemény, hozzászólás?

