Fránya hétfő reggelen is tündököljünk!

Sminkeljünk minden reggel!

Igen, jól hallottátok! Minden reggel! Miért is ne?

A smink nem feltétlenül jelenti a nagy primadonna satírokat vagy a sok gyakorlást igénylő tökéletesen megfestett vörös ajkakat, de még csak a mumus tusvonalat sem!

Minden nap más ruhában tündöklünk. Miért ne lehetne a sminkünk is más jellegű attól függően, hogy épp aznap milyen lábbal keltünk fel?

És itt most nem a papagáj összes árnyalatának variálására gondoltam. A színeknek is meg van a maguk szerepe és ez arconként más és más.

Én ma reggel kicsit alkotóbb kedvemben voltam, és a megszokott kontúr húzási technikát kiegészítettem egy könnyed satírral. ( Nagyon álmos voltam, így a szemeim eredetileg nagyon picik lettek volna, a satír pedig csodákra képes a nagyítás érdekében.)

Egy megfelelő ecsettel és akár a kontúr por színével, vagy egy árnyalattal világosabbal 2-2 perc alatt kész is még a hétfő reggeli sminkünk is.

Nézzétek!

image

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

